Často kladené otázky

1. Mám nárok na vrátenie kabelky/produktu?

Áno, ak vám nevyhovuje farba, veľkosť, materiál a pod., jednoducho viete produkt vrátiť do 14 dní od jeho doručenia. Musí byť riadne zabalený, nepoškodený. Je potrebné ho poslať na adresu: od A po Zet, s.r.o, Masarykova 22, 08001 Prešov. Do balíka pribaľte kópiu faktúry, prípadne stačí rukou napísať na papier ako si želáte zaslať peniaze za produkt - prevodom na účet, poštovou poukážkou. Peniaze posielame až po kontrole produktu. Poštovné v tomto prípade hradí zákazník.

Odporúčame o vrátení produktu informovať e-mailom na kabelky@kabelky.sk

2. Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na adresu: od A po Zet, s.r.o, Masarykova 22, 08001 Prešov. Poštovné v tomto prípade hradí zákazník. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru.

K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a popis vady alebo odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár spolu s dokladom o kúpe. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf).

Predávajúci určuje spôsob vybavenia reklamácie, a to ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. 

3. Neviem sa rozhodnúť, pošlete mi bližšie info/foto k produktu?

Áno, stačí nás kontaktovať na kabelky@kabelky.sk s vašimi požiadavkami. Radi Vám vyhotovíme detailné fotografie a bližšie opíšeme žiadaný produkt.

4. Ako ošetrovať kabelku?

Tipy na ošetrenie kabelky v >>blogu<<